W celu bezproblemowego korzystania z Portalu MójSponsor zalecamy korzystanie z nowych przeglądarek internetowych takich jak:

W przypadku korzystania z Microsoft Windows, zalecamy stosowanie możliwie najnowszego systemu operacyjnego. Najstarszym systemem operacyjnym, na którym poprawnie działa nasz Portal jest system Microsoft Windows XP. W przypadku stosowania tego systemu zalecamy zainstalowanie możliwie najnowszej przeglądarki obsługującej najnowszą dostępną technologię.

W przypadku zapomnienia/zagubienia hasła do konta należy wejść w zakładkę Reset Hasła a następnie w formularzu podać swój adres email, z którego było rejestrowane konto na naszym portalu.

Po wpisaniu poprawnego adresu email i potwierdzeniu chęci zrestartowania hasła, na wskazany adres email przyjdzie nowe hasło. Korzystając z nowych danych do logowania będzie można już się zalogować na swoje konto.

Jeżeli zostało założone nowe konto, to na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres email została wysłana wiadomość z linkiem aktywującym konto.

W niektórych wypadkach może się zdarzyć, że operator poczty umieści wiadomość wysłaną od nas w spamie. W związku z tym prosimy sprawdzić katalog spam.

Jeżeli w katalogu głównym poczty oraz w spam?ie nie ma żadnej wiadomości, to prosimy się skontaktować z naszym Działem Obsługi Klienta podając dokładnie ten sam adres email oraz nazwę użytkownika, które zostały użyte podczas rejestracji nowego konta. Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z na wskazany email.

Standard FreePass24 * Premium **
Przeglądanie profili
Wyszukiwanie
Aktywność na profilu
Dodanie do ulubionych
Zablokowanie innego profilu
Dodanie zdjęć publicznych
Dodanie zdjęć prywatnych
Odczytywanie wiadomości
Pisanie wiadomości
Zdjęcia prywatne
Dane kontaktowe

* Konto FreePass24h uruchamiane jest po wypełnieniu profilu w przynajmniej 55% i aktywne jest przez 24h.

** Konto Premium uruchamiane jest po wykupieniu jednego z trzech dostępnych pakietów na wybrany okres: 30/90/180 dni.

Niestety, ale nie ma możliwości odzyskania usuniętego konta. W tym wypadku należy założyć nowe konto. Jedynie osoba, której konto zostało usunięte z powodu łamania regulaminu nie będzie miała możliwości założenia nowego konta.

Zawieszenie konta może nastąpić w przypadku naruszania obowiązującego regulaminu. W tym wypadku z każdym użytkownikiem kontaktujemy się indywidualnie i wyjaśniamy z jakich powodów jego konto zostało zawieszone. Jest to pierwsze poważne ostrzeżenie dla użytkownika. Jeżeli nadal nie będzie przestrzegany obowiązujący regulamin, może to prowadzić do trwałego i nieodwracalnego usunięcia konta.

Po zakończonym procesie rejestracyjnym na wskazany podczas zakładania konta adres email zostanie wysłany automatycznie email, w którym należy kliknąć na podany link aktywujący konto. Po wykonaniu tej czynności konto staje się aktywne i można się już zalogować korzystając danych do logowania.

Po udanym zalogowaniu się na swoje konto w prawym, górnym rogu znajduje się ikona oraz Twoja nazwa użytkownika. Po kliknięciu w swój login rozwinie się menu wyglądające w ten sposób:


Następnie klikamy w Edycja Profilu i przechodzimy do edycji informacji w profilu.

Jeżeli podczas rejestracji wybrany został zły typ konta i zamiast konta Sponsor zostało zarejestrowane konto o typie Szukam Sponsora lub odwrotnie, to prosimy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta i wyrazić chęć zmiany typu konta. Zmiany typu konta można dokonać tylko raz.

W celu dodania zdjęć do swojego profilu należy kliknąć w prawnym górnym rogu w swój login


a następnie kliknąć w Edycja Profilu. Po przejściu do Edycja Profilu w znajdującym się po lewej stronie menu wybrać zakładkę zdjęcia.

Następnie pojawi się ekran z dwoma rodzajami galerii: zdjęcia publiczne i zdjęcia prywatne. Zasadniczą różnicą między zdjęciami publicznymi a prywatnymi jest taka, że zdjęcia publiczne są dostępne dla wszystkich zalogowanych użytkowników, a zdjęcia prywatne są udostępniane tylko wybranym użytkownikom, którzy poprosili o ich udostępnienie.

Gdy już określimy do jakiej galerii chcemy dodać zdjęcia, następnym krokiem jest na kliknięcie w przycisk .

Po wyborze zdjęcia będzie można je zobaczyć na podglądzie i jeżeli chesz zatwierdzić ten wybór, kliknij przycisk . W tym momencie zdjęcie zostanie przesłane do Twojego profilu.


Zdjęcia zamieszczane w sekcji zdjęcia publiczne są moderowane i są akceptowane przez moderatora. Zdjęcia prywatne są akceptowane automatycznie.

W sekcji Edycja Profilu i zakładce Zdjęcia znajdują się wszystkie zdjęcia zamieszczone w profilu. Zdjęcia są podzielone na dwie kategorie: publiczne i prywatne. Więcej informacji o tym czym są zdjęcia publiczne i zdjęcia prywatne znajduje się w dalszej części działu pomocy.

Pod każdym ze zdjęć znajdują się następujące przyciski:

Uwaga! Opcja ustawienia zdjęcia profilowego dostępna jest tylko w zdjęciach publicznych.

W celu ustawienia zdjęcia profilowego, należy przejść do Edycja Profilu - Zdjęcia, a następnie pod wybranym zdjęciem ze zdjęć publicznych kliknąć przycisk . Można ustawić zdjęcie jako profilowe, które jeszcze nie zostało zaakceptowane przez moderatora.

W pierwszej kolejności należy pozytywnie zaakceptować prośbę o udostępnienie zdjęć prywatnych. Taka prośba pojawi się w prawym bocznym menu po zalogowaniu się na swoje konto. Uwaga! Wysłanie przez kogoś prośby nie musi oznaczać automatycznej akceptacji z Twojej strony.

Jeżeli chcesz zaakceptować prośbę wysłaną przez innego użytkownika wystarczy, że klikniesz w ikonę . W przeciwnym wypadku kliknij w ikonę jeżeli chcesz tą prośbę odrzucić.


W każdej chwili po nadaniu upoważnienia do przeglądania zdjęć prywatnych, możesz je odebrać. Wystarczy, że klikniesz w swoją nazwę użytkownika zlokalizowaną w prawym górnym rogu i z rozwijanego menu wybierzez opcję Ustawienia.

Po wejściu w ustawienia, należy wybrać zakładkę z lewej strony zatytułowaną Dostęp do zdjęć prywatnych. W tej zakładce znajdują się wszystkie osoby, którym został udzielony dostęp do zdjęć prywatnych. Jeżeli chcesz komuś odebrać uprawnienia to wystarczy, że klikniesz w przycisk .

Rozmawiając na prywatnym czacie podczas wysyłania rozmowy istnieją dwa statusy Twojej wiadomości:

odczytana - oznacza, że odbiorca otrzymał wiadomość i ją odczytał.

nieodczytana - oznacza, że wiadomość została wysłana, ale odbiorca jeszcze jej nie odczytał.

Logując się na swoje konto masz dwie zakładki, na których możesz zobaczyć kto przeglądł Twój profil oraz kto dodał Twój profil do ulubionych.

Dodatkowo w prawym menu znajdują się wszystkie nieprzeczytane wiadomości i jeżeli posiadasz zdjęcia prywatne, to prośby o dostęp do zdjęć prywatnych.


a następnie kliknąć w Edycja Profilu. Po przejściu do Edycja Profilu w znajdującym się po lewej stronie menu wybrać zakładkę zdjęcia.

Następnie pojawi się ekran z dwoma rodzajami galerii: zdjęcia publiczne i zdjęcia prywatne. Zasadniczą różnicą między zdjęciami publicznymi a prywatnymi jest taka, że zdjęcia publiczne są dostępne dla wszystkich zalogowanych użytkowników, a zdjęcia prywatne są udostępniane tylko wybranym użytkownikom, którzy poprosili o ich udostępnienie.

Gdy już określimy do jakiej galerii chcemy dodać zdjęcia, następnym krokiem jest na kliknięcie w przycisk .

Po wyborze zdjęcia będzie można je zobaczyć na podglądzie i jeżeli chesz zatwierdzić ten wybór, kliknij przycisk . W tym momencie zdjęcie zostanie przesłane do Twojego profilu.


Zdjęcia zamieszczane w sekcji zdjęcia publiczne są moderowane i są akceptowane przez moderatora. Zdjęcia prywatne są akceptowane automatycznie.

Zdjęcia publiczne są to wszystkie zdjęcia zamieszczone w sekcji publicznej. Są dostępne dla każdego zalogowanego na portalu użytkownika i może je przeglądać wchodząć na Twój profil.

Każde zamieszczone na profilu zdjęcie publiczne wymaga akceptacji przez moderatora portalu. Akceptacja zamieszczonych zdjęć może trwać do 12h od momentu ich zamieszczenia

Zdjęcia prywatne są zdjęciami, do których dostęp mają tylko wybrani przez Ciebie użytkownicy portalu, którzy wysłali do Ciebie prośbę o ich udostępnienie lub przeglądając profil innego użytkownika udostępniłeś(aś) mu swoje zdjęcia

Każde zdjęcie prywatne jest automatycznie akceptowane i nie wymaga akceptacji moderatora i jest automatycznie dostępne dla wybranej grupy użytkowników

Zdjęcia ukryte to taki typ zdjęć zarówno publicznych i prywatnych, które nie zostały usunięte z profilu ale są jednocześnie niewidoczne dla innych użytkowników portalu.

Jeżeli chcesz usunąć wybrane zdjęcie zarówno ze zdjęć publicznych i zdjęć prywatnych, musisz wejść w zakładkę Edycja profilu a następnie Zdjęcia.

Pod każdym zdjęciem znajduje się przycisk . Po kliknięciu w niego przeniesie Cię do ekraniu, w którym należy potwierdzić chęć usunięcia zdjęcia. Jeżeli nadal chcesz usunąć zdjęcie, wystarczy potwierdzić ponownie a zdjęcie zostanie usunięte.

W celu ustawienia zdjęcia profilowego, należy przejść do Edycja Profilu - Zdjęcia, a następnie pod wybranym zdjęciem ze zdjęć publicznych kliknąć przycisk . Można ustawić zdjęcie jako profilowe, które jeszcze nie zostało zaakceptowane przez moderatora.

W pierwszej kolejności należy pozytywnie zaakceptować prośbę o udostępnienie zdjęć prywatnych. Taka prośba pojawi się w prawym bocznym menu po zalogowaniu się na swoje konto. Uwaga! Wysłanie przez kogoś prośby nie musi oznaczać automatycznej akceptacji z Twojej strony.

Jeżeli chcesz zaakceptować prośbę wysłaną przez innego użytkownika wystarczy, że klikniesz w ikonę . W przeciwnym wypadku kliknij w ikonę jeżeli chcesz tą prośbę odrzucić.


W każdej chwili po nadaniu upoważnienia do przeglądania zdjęć prywatnych, możesz je odebrać. Wystarczy, że klikniesz w swoją nazwę użytkownika zlokalizowaną w prawym górnym rogu i z rozwijanego menu wybierzez opcję Ustawienia.

Po wejściu w ustawienia, należy wybrać zakładkę z lewej strony zatytułowaną Dostęp do zdjęć prywatnych. W tej zakładce znajdują się wszystkie osoby, którym został udzielony dostęp do zdjęć prywatnych. Jeżeli chcesz komuś odebrać uprawnienia to wystarczy, że klikniesz w przycisk .

Korzystanie z prywatnego czatu dostępne jest dla każdego zarejestrowanego użytkownika. Dla konta typu Szukam Sponsora dostęp jest nielimitowany pod każdym względem. Dla typu konta Sponsor będącego w wariancie Premium dostęp do prywatnego czatu także jest nieograniczony.

Prywatne wiadomości są prywatnym czatem w czasie rzeczywistym, który odbywa się między dwoma użytkownikami o przeciwnych typach kont.

Żeby rozpocząć nową prywatną rozmowę z innym użytkownikiem będąc na profilu innego użytkownika, wystarczy kliknąć Wówczas otworzy się okno prywatnej rozmowy z wybranym użytkownikiem i możesz rozpocząć nową rozmowę.

Po zalogowaniu się na swój profil, w nagłówku strony przy sekcji Wiadomości widnieje liczba nowych nieodczytanych wiadomości


Użytkownik o typie konta Sponsor może prowadzić rozmowy z użytkownikami typu Szukam Sponsora i tylko takie profile może zobaczyć w wynikach wyszukiwania o ustalonych przez siebie preferencjach.

Użytkownik o typie konta Szukam Sponsora może prowadzić rozmowy z użytkownikami typu Sponsor i tylko takie profile może zobaczyć w wynikach wyszukiwania o ustalonych przez siebie preferencjach.

W przypadku, gdy jeden z użytkowników nie rozumie słowa NIE można zablokować aktywność poprzez wejście na jego profil i kliknięcie w ikonę i wybrać opcję Dodaj do blokowanych.


Jeżeli dany użytkownik drastycznie naruszył Twoje poczucie bezpieczeństwa, to prosimy zgłosić takiego użytkownika wraz z opisem zdarzenia klikając w Zgłoś naruszenie.

OGÓLNE RADY DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA:

  • Gdy idziesz na spotkanie z kimś pierwszy raz, zawsze wybieraj miejsca publiczne typu kawiarnia, restauracja.
  • Poinformuj bliskie osoby, że idziesz na takie spotkanie. Niech wiedzą gdzie i w jakie miejsce się udajesz.
  • Nie umawiaj się na spotkania z kimś, kto podczas rozmowy na czacie czy telefonicznej zachowuje się dziwnie.
  • Pod żadnym pozorem nie podawaj swojego adresu zamieszkania.
  • Udostępniaj tylko takie informacje, które nie wpłyną na Twoje bezpieczeństwo.

PODEJMIJ DZIAŁANIA:

  • Zgłoś do nas użytkownika, który proponuje Ci dobrze płatną prace zagranicą i stara się wymusić na Tobie taki wyjazd.
  • Zgłoś do nas użytkownika, co do którego masz podejrzenie, że jest oszustem/oszustką.
  • Zgłoś do nas użytkownika, który w sposób nachalny Cię molestuje lub nagabuje.
  • Zgłoś do nas użytkownika, który przed pierwszym spotkaniem prosi o pieniądze lub jakiegoś innego rodzaju prezenty upominki.

OCHRONA PRYWATNOŚCI

  • Nigdy nie podawaj swoich danych osobowych takich jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania, miejsce gdzie pracujesz, główny numer telefonu, główny adres email.
  • Podając swoje dane kontaktowe na stronie robisz to na własną odpowiedzialność. Najlepiej podawać dane kontaktowe osobom, do których masz zaufanie.
  • Nie zamieszczaj w swoim profilu linków do swoich innych profili utworzonych na innych portalach społecznościowych.
  • Nie zamieszczaj zdjęć w sekcji publicznej, które były zamieszczone na innych portalach społecznościowych.
  • Nie korzystaj z tej samej nazwy użytkownika we wszystkich portalach, ponieważ umożliwia to łatwiejsze znalezienie Cię na innych portalach społecznościowych.

ZABEZPIECZENIE KONTA

  • Zabezpiecz swoje konto na MójSponsor takim hasłem, które jest łatwe do zapamiętania dla Ciebie ale trudne do złamania dla innych.
  • Upewnij się, że Twoje konto email, które podajesz podczas rejestracji jest dobrze zabezpieczone i nikt nieupoważniony nie ma do niego dostępu. Każdy, kto ma dostęp do Twojej poczty email może zrestartować hasło i dostać się na Twoje konto na MójSponsor.
  • Nigdy nie udostępniaj osobom trzecim swoich danych do logowania na MójSponsor.
3 wolf moon officia aute, non cupidatat skateboard dolor brunch. Food truck quinoa nesciunt laborum eiusmod. Brunch 3 wolf moon tempor, sunt aliqua put a bird on it squid single-origin coffee nulla assumenda shoreditch et. Nihil anim keffiyeh helvetica, craft beer labore wes anderson cred nesciunt sapiente ea proident. Ad vegan excepteur butcher vice lomo. Leggings occaecat craft beer farm-to-table, raw denim aesthetic synth nesciunt you probably haven't heard of them accusamus labore sustainable VHS. Food truck quinoa nesciunt laborum eiusmod. Brunch 3 wolf moon tempor, sunt aliqua put a bird on it squid single-origin coffee nulla assumenda shoreditch et